Tuesday, November 14, 2006

Media in beeld

Media in beeldABN Amro's rapport 'Media in Beeld' (.pdf) is enige tijd geleden uitgekomen. Media in Beeld' is geschreven voor iedereen, die geïnteresseerd is in een beknopte weergave van hoe de mediawereld in Nederland er momenteel voor staat, zo valt er op de ABN AMRO site te lezen.
Uit het onderzoek, komen volgens de bank drie duidelijke trends naar voren:
Media any time, any place, any where. De consument bepaalt waar en wanneer hij consumeert. De consument wordt steeds actiever door toenemende interactieve toepassingen op televisie en internet, bijvoorbeeld zelf gemaakt videomateriaal dat op internet worden geplaatst. Grenzen tussen media en sectoren vervagen: media groeien qua functionaliteit naar elkaar toe.Persoonlijk vind ik deze informatie achterhaalt, ik dacht er namelijk al zo'n 1,5 jaar geleden zo over... 'Ben ik dan te vroeg of ABN te laat' vraag ik me dan af. Maar goed, het is wel een ideaal bekopte weergave over hoe de mediawereld er vandaag de dag eruit ziet. (En voor de Nederlanders; het is gratis!)
Via:

http://crossmediaforum.web-log.nl/crossmediaforum/2006/11/media_in_beeld.html

No comments: